چند کتاب تازه از میرزاآقا عسگری (مانی)





خنیاگر در خون کتابی در شناخت و بزرگداشت آوازخوان در خون خفته، فريدون فرخزاد تدوینگر: ميرزاآقا عسگری (مانی) انتشارات هومن. آلمان. تابستان 1384 212 صفحه.جلد رنگی. بهاء 8 یورو (به صورت سفارش پستی: 10 یورو) این کتاب در کتابفروشی ها عرضه نخواهد شد! این کتاب را تنها از مؤلف آن می توانید تهیه کنید. محتوای کتاب: گزارشهائی در باره ی قتل فرخزاد - گزیده ای از شعرها، مصاحبه ها و سخنرانی های فارسی فریدون فرخزاد، گزیده ای از ترجمه اشعار آلمانی او،- مقالاتی خواندنی در باره زندگی و هنر و آثار او، نامه های فروغ فرخزاد به فریدون- عکسهائی از آلبوم خانوادگی فرخزاد گزیده ای از نوشته ها و سروده های ایرانیان و منتقدان ادبی آلمان در باره آثار و زندگی او در این کتاب با زندگی و افکار و آثار آوازخوان و شومن مدرن ایران، این شاعر، مبارز دلیر و عاشق ایران آشناتر خواهید شد. این کتاب نه تنها در شناخت این خواننده و شاعر مردمی کاری است بی سابقه و بی نظیر، بلکه در افشای جنایتکاران اسلامی حاکم بر ایران که فرخزاد را در خانه اش در آلمان تکه تکه کردند ، سندی است خواندنی و ماندنی. کتاب را می توانید از همین امروز سفارش دهید. هر جلد از آن 10 یورو یا معادل 15 دلار آمریکا است. می توانید مبلغ مورد نظر را لای ورق کاغذ در پاکت پستی بگذارید و با پست معمولی یا سفارشی به آدرس زیر بفرستید. Asgari Untere Heide str.15 44793 Bochum Germany asgari@mani-poesie.de در چنین صورتی، حتما نشانی دقیق خود و تعداد کتابی را که سفارش داده اید یادداشت بفرمائید. این کتاب را تنها از خود مؤلف آن می توانید تهیه کنید چون در کتابفروشی ها عرضه نخواهد شد.هدف از انتشار این کتاب، نگهداری از نام ، وحرمت گذاری به راه یک هنرمند بزرگ و آوانگارد است که زندگی اش را پشتوانه ی باورهای انسانی اش کرد. ونیز، افشای هرچه بیشتر چهره ی قاتلان اسلام پناه فریدون فرخزاد. کتاب «خنیاگر خونین» 4 بخش دارد: فصل نخست: در شناخت فريدون فرخزاد (چندین مقاله از چند نویسنده سرشناس ایرانی و آلمانی) فصل دوم: گزارشهائی در باره قتل فریدون فرخزاد فصل سوم : سخن ها وسرودها، ترانه های فريدون فرخزاد فصل چهارم : تقدير اهل قلم از فريدون فرخزاد کتابی مناسب و ارزشمند برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان.خرید این کتاب را به دوستان خود توصیه کنید. صدای او، صدای اعتراض مردم به بند کشیده ی ایران بود.نگذاریم صدای شومن بزرگ ایران فراموش شود!
دشنه و نوشدارو گزیده ای از نقدها برآثار میرزاآقا عسگری( مانی) به کوشش: مرجان آریا و سپیده صدری ناشر: انتشارات هومن. آلمان. سال انتشار: ٢٠٠٥ طرح روی جلد: تابلوئی از ایران درودی ۳۱۱ صفحه. بها : ١٥ یورو (هزینه ی پست با ما است.) برای سفارش کتابهای مانی می توانید مبلغ را در پاکت گذاشته، به نشانی زیر پست کنید:
هستی شناسی شعر نوشته ی ميرزاآقا عسگری (مانی) انتشارات قصيده سرا. ارديبهشت ۱۳۸۲ خورشيدی. تهران .کتاب ۲۷۰ صفحه . شامل دوبخش با نامهای : گفتمانهای نظری و دربارۀ شاعران امروز نشانی ناشر: تهران. صندوق پستی ۶۳۵۴-۱۵۸۷۵ انتشارات قصيده سرا تلفن ۷۵۳۰۳۵۳
معجزه در اشارت انگشت گفتگوهائی با ميرزاآقاعسگری (مانی) در بارۀ ادبیات امروز ایران در ۳۰ سال اخیر گردآورنده و تنظيم: کوروش همه خانی ۲۸۰ صفحه. ۱۰ یورو.۱۵ دلار امریکا ناشر : انتشارات هومن. آلمان. سال انتشار: ٢٠٠٥ طرح روی جلد:شهرام عظیم دوست نشانی تماس با شاعر: asgari@mani-poesie.de نشانی تماس با کوروش همه خانی: bidesorkh@hotmail.com
زیر پوست ابدیت رمانی در بارۀ زندگی تبعیدی ها و مهاجرین ایرانی. نویسنده: میرزاآقا عسگری (مانی) طرح روی جلد: شهرام عظیم دوست سال انتشار : ٢٠٠٥- ۱۴۶ صفحه. ناشر: انتشارات هومن. آلمان طرح روی جلد : شهرام عظیم دوست قیمت: ٧ یورو.(در صورت ارسال با پست ١٠ یورو)
July 19th, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
معرفی و نقد کتب